Op zoek naar een baan? Onze adviseurs helpen jou graag op weg!

Stuur een WhatsApp
Vacature details
Locatie Lochem
Vakgebied Zorg
Aantal uur 24 - 32
 
Jouw inzet betekent elke dag meer kwaliteit van leven voor anderen – en dat voel je.
Algemene introductie

Als Begeleider in Lochem werk je met cliënten met een meervoudige beperking die in een rolstoel zitten. Je ondersteunt hen bij dagelijkse zorg, activiteiten en persoonlijke aandacht. Ervaring met een tillift is een pré. Je werkt met liefde en aandacht aan ADL-werkzaamheden, het toedienen van medicatie, lichte verpleegtechnische handelingen en het begeleiden van activiteiten. Je draait flexibele diensten en staat klaar wanneer jouw cliënten jou nodig hebben.

Een werkdag als Begeleider

Je start je dienst met het doornemen van de planning en bijzonderheden. Je helpt cliënten bij de ochtendzorg en ondersteunt bij het wassen, aankleden en opstarten van de dag. Je geeft medicatie zorgvuldig volgens de afspraken. Je begeleidt cliënten bij een activiteit die past bij hun mogelijkheden en wensen. Je neemt de tijd voor zorgmomenten en biedt rust en veiligheid. Je helpt bij verplaatsingen met een tillift wanneer dat nodig is. Je stemt af met collega’s en houdt belangrijke informatie bij. Aan het einde van je dienst draag je alles duidelijk over, zodat je collega’s goed voorbereid verder kunnen.

Heb jij dit in huis?
  • Je werkt met hart voor de doelgroep en ziet de mens achter de beperking.
  • Je vindt het fijn om praktische zorg te bieden en verantwoordelijkheid te nemen.
  • Je kunt goed inspelen op verschillende situaties.
  • Je bent flexibel inzetbaar voor wisselende diensten tussen de 24 tot 32 uren per week.
  • Je hebt een passend zorgdiploma of bent bijna klaar met je opleiding van tenminste niveau 3, Verzorgende IG of Maatschappelijke zorg.

Dit krijg je ervoor terug
  • Een contract bij ons, waarbij je op den duur in dienst treedt bij de organisatie.
  • Salaris conform CAO GHZ met passend maandloon in schaal FWG 35 tussen €2.546,- tot maximaal €3.564,- bruto o.b.v. een fulltimedienstverband (exclusief ORT en reiskostenvergoeding).
  • Pensioensopbouw vanaf dag 1 en een eindejaarsuitkering per gewerkt uur.
  • Een helpende hand bij het sollicitatieproces.
Wie zijn wij?
Bij ons draait alles om jou. We nemen de tijd om je écht te leren kennen, zodat we je optimaal kunnen ondersteunen. Jouw wensen en ambities staan centraal – samen zorgen we ervoor dat je op de juiste plek terechtkomt en het beste uit jezelf én je werk haalt. Met onze persoonlijke aanpak en kennis van de arbeidsmarkt in zorg en onderwijs helpen we je vooruit.

Zo maak je kennis met ons
Enthousiast geworden? Laat je gegevens achter en wij nemen snel contact met je op – vaak al binnen 2 werkdagen! Na een eerste telefonische kennismaking plannen we een gesprek via Teams of op kantoor, waarin we jouw wensen en ervaringen bespreken en meer vertellen over de organisatie en het werken via ons.

Sluiten jouw wensen aan bij de zorginstelling? Dan regelen we een kennismaking en vaak ook een meeloopmoment. Natuurlijk staan wij klaar om je tijdens het hele proces te ondersteunen.

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen over deze vacature, neem dan gerust contact met mij op.
ellen@pears.nl | 06 83 03 82 51 
 

Direct solliciteren

Heb je geen CV bij de hand? Geen probleem, solliciteren kan bij ons zonder CV!

Vragen over deze vacature?

Ellen Daneljan Adviseur zorg
06 83 03 82 51 ellen@pears.nl